top of page
חוש חש _ מיינדפולנס _ אביגיל טורנאו_edited.jpg

סדנת מבוא
מיינדפולנס וחמלה

חוש חש אביגיל טורנאו מיינדפולנס

לקבלת הודעה לקראת הסדנה הבאה כתבו לי >

למה?

חוש חש | מיינדפולנס לכל גיל | אביגיל טורנאו

בעידן המציף ועמוס הגירויים שאנו חיים בו, ובייחוד בתקופה האחרונה שהביאה לחיינו הרבה מתח, כאב ודאגה - מיינדפולנס מזמין אותנו להיות נוכחים ברגע הזה באופן נינוח, סקרן ובלתי שיפוטי, מזכיר לנו שהחיים קורים עכשיו.

 

תרגול מיינדפולנס מציע לנו כלים מעשיים לאימון מנטלי שיאפשרו לנו לעצור, להתבונן ברגע הזה, בתוכנו ומחוצה לנו, להרחיב את הפרספקטיבה ולבחור מחדש את נתיב הפעולה שלנו. התרגול מאפשר לנו לזהות דפוסי מחשבה והתנהגות אוטומטיים ולשאול את עצמנו מחדש – האם אלו מיטיבים עבורי? 

 

המחקר מראה שתרגול קבוע עוזר לפתח ולטפח איכויות של חופש, חוסן, שקט פנימי, חמלה, תשומת לב, מנוחה, קבלה, שמחה, נתינה; כמו כן עוזר בהתמודדות עם רגשות לא נעימים, סטרס, כאב פיזי וקולות ביקורתיים. ועוד הרבה :)

המפגשים

במהלך המפגשים נלמד טכניקות ועקרונות מנחים לתרגול מיינדפולנס, נדבר על המח ונתנסה בסוגים שונים של תרגולים מונחים. דגש מיוחד יינתן אודות פיתוח הרגל של תרגול אישי והכנסתו לחיי היום יום. בסוף כל מפגש יינתנו הצעות להמשך תרגול אישי.

הלמידה בנויה במדרג המאפשר הקניית ידע תאורטי וכלים לתרגול תוך העמקה בתכנים. נושאי המפגשים:

  • מהו מיינדפולנס? ביסוס קשב ונוכחות, בחינת התנועה האוטומטית

  • לחזור לגוף. מיינדפולנס בנשימה, בגוף ובחוויה החושית

  • להתקרב אל הרגשות. חוסן והתמודדות עם קושי, רגשות לא נעימים וכאב פיזי

  • להתעורר מהמחשבות. עבודה עם מחשבות חזרתיות, לחץ, ביקורת וחרדה

  • ערכים או מטרות? בחירת נתיב מיטיב לפעולה, צמיחה והתקדמות בחיים

  • זרעים של חמלה. פיתוח ידידותיות ומוטיבציה להזין ולהיטיב עם עצמנו ועם אחרים

הסדנה מתאימה לכל מי שרוצה

  • להכיר תרגול מיינדפולנס או לחדש קשרים עם התרגול

  • ללמוד ולתרגל ביחד, לקבל השראה ולהתמך ע"י קבוצה קבועה 

  • לקבל בסיס תומך לתרגול השוטף ולהכניס מיינדפולנס לחיי היום יום

  • לעורר שינוי בדפוסי החשיבה והפעולה ולרכוש כלים להרחבה וחקר התודעה

חוש חש | מיינדפולנס לכל גיל | אביגיל טורנאו

פרטים

6 מפגשים | שעה ורבע כל אחד


המפגשים יתקיימו בזום (ההשתתפות עם מצלמה פתוחה) או פיזית באיזור הגלבוע.

עלות השתתפות: 600 ₪

*במידה והתשלום מכביד עליך, אשמח לאפשר השתתפות בתשלום נוח או בסבסוד מלא עבורך.

*קיום הסדנה מותנה במינימום משתתפיום.ות

מה קורה לאחר סיום הסדנה?

 

ההמלצה היא כמובן להמשיך לתרגל, לתת תוקף ומקום להרגל שרק הכנסנו לחיים על מנת להנות מהשפעותיו ארוכות הטווח. אלא שהרבה פעמים לבד, זה פשוט לא קורה... לכן, אני שמחה להעניק לשמתתפי הסדנאות אפשרות להצטרף לקבוצת תרגול שבועית אונליין ללא תוספת תשלום, במהלך החודש העוקב לסיום הסדנה.

  • האם דרוש נסיון קודם?
    מפגשי התרגול מיועדים למי שעברו סדנת מבוא (איתי או עם מורים אחרים) ומכירים את עקרונות תרגול המיינדפולנס
  • באיזה אורך המדיטציות?
    תרגול המדיטציה הוא סביב 20 דק'
  • האם כדאי לתרגל גם לבד בין המפגשים?
    על מנת להנות מיתרונות התרגול (שחלקם מתגלים רק לאורך זמן), מומלץ בהחלט לתרגל תרגולים (קצרים או ארוכים) ברמה היומיומית. יחד עם זאת, ממליצה להיות קשובים לעצמנו וגם לפעול בחמלה. יש תקופות בהן יותר קשה לתרגל לבד בין המפגשים, אפשר להתייעץ איתי אודות אילו תרגולים ספציפיים אפשר לאמץ בתקופות כאלה.
  • האם המפגשים הם כמו טיפול קבוצתי?
    לא. המרחב והתכנים של המפגשים אינם מהווים תחליף לטיפול אישי מסוג כלשהו
  • אפשר לנסות לתרגל איתך מדיטציה לפני?
    בוודאי :) כאן מתחת אפשר למצוא תרגול מיינדפולנס מוקלט בהנחייתי ואפשר להצטרף למפגש נסיון ללא עלות בתאום מראש
WhatsApp Image 2023-02-08 at 10.58_edite

רוצה לתרגל כמה דקות ביחד?

הזמנה לעצירה.

כן, ממש עכשיו, לתרגול קצר עם הנחיה.

 

עצירה, תשומת לב ומנוחה,

10 דק'

bottom of page